Nowe funkcje w aktualizacjach systemu onninen.pl pomogą Ci robić wygodniej zakupy online i ułatwią pracę w systemie. Bądź na bieżąco z najnowszymi funkcjami.
Najnowsze udoskonalenia:
Wdrożono: 07.03.2023:
- Dodanie w nagłówku strony szybkiego menu do przełączania typu ceny, waluty oraz języka i kraju dostawy***.
- Dodanie możliwości wybrania kraju w adresach dostaw***.
- Zbiorcze wyświetlanie wszystkich certyfikatów i atestów na stronach zamówień i faktur, dotyczących wszystkich produktów znajdujących się w zamówieniu lub na fakturze***.
- Poprawki ułatwiające znajdowanie informacji odnośnie dostępności produktów w oddziałach.
- Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.
Wdrożono: 09.02.2023:
- Masterkonto - zarządzanie kodami PIN w adresach dostaw***.
- Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.
Wdrożono: 01.02.2023:
- Zmiany w formularzu rejestracyjnym - umożliwienie automatycznej rejestracji firm zagranicznych***.
- Przekierowanie przed zalogowaniem - użytkownik niezalogowany otwierając link dostępny po zalogowaniu dostaje najpierw stronę logowania, a następnie przekierowujemy go do zawartości linku***.
- Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.
Wdrożono: 6.12.2022:
- Użytkownicy i kartoteki - nowa strona do zarządzania użytkownikami firmy*** - więcej.
- Umowy klienta - nowa strona do obiegu dokumentów***.
- Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.
Wdrożono: 1.12.2022:
- Wdrożenie wielojęzyczności, stronę można przeglądać teraz w językach: polskim, angielskim, ukraińskim***.
- Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.
*** - nowość w stosunku do poprzedniej platformy.
Poprzednie udoskonalenia:
- Wdrożenie powiadomień o dostępności produktów*** - więcej.
- Wprowadzenie usprawnień w schowkach umożliwiających łatwiejsze przeglądanie i zapisywanie większej ich ilości***.
- Przeniesienie przycisku sprawdzania dostępności produktów w oddziałach do menu na karcie produktu.
- Usprawnienie wyszukiwania - wygodne kasowanie filtrów w polu wyszukiwania - więcej.
- Łatwe powtarzanie zakupów - nowa ikona dodawania do koszyka*** - więcej.
- Numer klienta w szybkim menu po zalogowaniu - więcej.
- Możliwość podglądu wpisanego hasła przy logowaniu***.
- Wyświetlanie przekreślonych cen pokazujących starą cenę przy wyprzedażach i promocjach***.
- Usprawnienia poprawiające szybkość działania serwisu.
- Szybkie wnioskowanie o limit kredytowy - nowa podstrona w narzędziach pozwalająca wysłać do opiekuna handlowego wniosek o przyznanie kredytu kupieckiego***.
- Struktura klienta - nowa podstrona w narzędziach pokazująca strukturę Twojej firmy i listę użytkowników do niej przypisanych***.
- Pokazywanie nr dowodów dostaw w szczegółach zamówienia przy każdej linii zamówienia.
- Wyświetlanie wszystkich faktur w szczegółach zamówienia przy każdej linii zamówienia.
- Skanowanie kodów kresowych oraz QR produktów w Expresach przez aplikację mobilną onninen.pl.
- Rozszerzenie opisów produktów o informacje handlowe.
- Rozszerzenie opisów produktów o informacje producenta***.
- Wdrożono podpowiadanie pól opisowych w drugim kroku koszyka***.
- Produkty ostatnio kupowane – w postaci strony oraz filtrów*** na każdej liście produktów.
- Faktury do opłacenia w należnościach - rozbicie kwoty do zapłaty na netto, vat oraz brutto***.
- Zbiorcze wyświetlanie partii/odcinków kablowych w koszyku.
- Dodanie pobierania faktur bezpośrednio ze strony zamówienia.
- Kopiowanie wszystkich produktów z koszyka do schowka***.
- Sumowanie okresowe zamówień poprzez nowy panel wyboru okresów***.
- Typy linii w szczegółach zamówień - oznaczenie skąd dostarczany jest towar (np. z magazynu, od dostawcy).
- Statusy salda w nagłówku - już nigdy nie zapomniesz uregulować płatności.
- Artykuły opisowe dotyczące produktów na listach wyszukiwania - ułatwienie dotarcia do wartościowych treści dotyczących przeglądanego asortymentu***.
- Saldo OnnTop i Portfela na stronie sald***.
- Informacja w koszyku ile pieniędzy zyskasz w OnnTop realizując koszyk***.
- Wysyłanie zapytań ofertowych - adres inwestycji wybierany z adresów dostaw***.
- Uprawnienia do limitu kredytowego/faktur/należności itp. - skontaktuj się z handlowcem aby ograniczyć dostęp do funkcji platformy swoim pracownikom.
- "Stary indeks" na karcie produktu (wdrożono również wyszukiwanie po starym indeksie).
- Ceny katalogowe na listach produktów - wyświetlanie w belce rozwijania rabatów.
- Podgląd zdjęcia produktu w koszyku, schowku, ofertach, tabelach***.
- Obsługa schowków - rozbudowa i funkcje masowe ułatwiające wysyłanie zapytań ofertowych***.
- Pobieranie pojedynczej faktury do EPP – Subject.
- Eksport listy produktów z koszyka do XLS.
- Szukaj wiele - prosta funkcja "Wklej".
- Umowy bonusowe.
- Eksport zamówienia do XLS.
- Dodanie ofert i zapytań ofertowych.
- Dodanie schowka, obsługa wielu schowków***. [Sprawdź jak to działa]
- Wysyłka schowka jako zapytanie ofertowe.
- Możliwość wyboru magazynu lokalnego do zamawiania (w menu klienta).
- Portfel - płatność należności portfelem.
- Formularz rejestracji montażu kotłów do wypłaty prowizji.
- Pokazywanie kosztów dostawy na karcie produktu (dla 1 jm)***.
- Dodanie możliwości anulowania niezapłaconego zamówienia***.
- Wyświetlanie w koszyku osób upoważnionych do odbioru.
- Lifting widoku filtrów na listach produktowych.
- Poprawa przejrzystości list produktowych, kart produktu i koszyka.
- Dodanie modułu zgód marketingowych w zakładce "Moje konto"
- Oznaczenia przy produktach wyprzedażowych***.
- Przyspieszenie nawigacji po stronie.
- Łatwiejszy dostęp do kategorii produktów***.
- Lifting widoku listy produktów.
- Umożliwienie pobierania faktur w formatach: PDF, XLSX, XML***.
- Umożliwienie pobierania kart produktów do PDF.
- Możliwość ustawiania e-faktury w zakładce MOJE KONTO.
- Umożliwienie zarządzania danymi zamawiającego i adresami dostaw.
- Dodanie sugestii wyszukiwania oraz historii wyszukiwania.
- Wyświetlanie dostępnego salda zakupów oraz sposobu zapłaty w headerze strony***.
- Dodanie informacji w wyszukiwarce o ostatnio otwieranych produktach, odwiedzanych kategoriach, markach.
- Dodanie widoku produktów - lista kafelkowa***.
- Dodanie filtrów do list produktowych: wg dostępności, marki, serii, typu produktu, atrybutów*** oraz typu promocji.
- Umożliwienie sortowania produktów po nazwie, cenie lub popularności.
- Dodanie ikony na produkcie wskazującej, że produkt był już kupowany (informacja wyświetli się tylko jeżeli produkt był kupowany nie wcześniej niż w lipcu 2021).
- Dodanie informacji na karcie produktu oraz na liście wyszukiwania o dostępności w innych oddziałach.
- Dodanie linków do atestów i certyfikatów na kartach produktów.
- Informacja o chwilowym braku dostępności na liście wyszukiwania.
- Umożliwienie wybierania partii/odcinków kablowych.
- Grupowanie produktów w koszyku wg indeksu np. gdy produkt kupowany z różnych magazynów, lub w partiach - subkoszyki***.
- Pokazywanie w koszyku przy każdym produkcie produktów powiązanych, alternatywnych i serii***.
- Dodanie możliwości przełączania użytkownika na innych klientów (jeżeli użytkownik do takich jest przypisany)***.
- Umożliwienie wyboru typu dostawy zależnie od zawartości koszyka/subkoszyka***.
- Obliczanie kosztów dostawy wg danych i limitów.
- Umożliwienie zamówienia drugiej dostawy transportem Onninen tego samego dnia pod ten sam adres bezpłatnie.
- Sprawdzanie przez system możliwości dostawy transportem Onninen na podstawie kodu pocztowego.
- Dodanie możliwości wyszukiwania produktów po przejściu do koszyka (ze strony koszyka).
- Umożliwienie wyboru w koszyku oczekiwanej daty dostawy.
- Umożliwienie dodania w koszyku własnego numeru zamówienia.
- Umożliwienie wpisania w koszyku danych osoby upoważnionej do odbioru towaru.
- Umożliwienie wpisania w koszyku uwag do zamówienia.
- Dodanie w koszyku opcji oświadczenia zakupu jako konsument lub firma.
- Umożliwienie zamawiania produktów na zamówienie i niedostępnych po spełnieniu wymaganego minimum logistycznego u dostawcy.
- Dodanie rekomendacji produktów powiązanych i alternatywnych.
- Umożliwienie sortowania listy zamówień wg numerów, linii, daty, wartości, realizacji, statusu.
- Uruchomienie sprzedaży terminowej.
- Dodanie biblioteki dokumentów***.
- Umożliwienie płatności za pomocą PayU po przejściu do szczegółów zamówienia***.
- Wyświetlanie statusu zamówienia w szczegółach zamówienia i na liście zamówień.
- Umożliwienie wydruku potwierdzenia zamówienia do PDF.
- Wyświetlanie listy faktur wg kolumn z dotychczasowej platformy.
- Dodanie kolorowania w zakładce FAKTURY wg przeterminowanych, do zapłaty na dziś, w terminie.
- Dodanie kontaktu do opiekuna w stopce strony.
- Dodanie przełącznika cen brutto/netto w pokazywanych produktach***.
- Dodanie przełącznika waluty PLN/EUR w pokazywanych produktach***.
- Dynamiczna kontrola stanu w momencie dodawania do koszyka.
- Weryfikacja dostępu podczas logowania.
- Dodanie oznaczeń OnnTop na produktach oraz obsługa platformy***.
Projekt prowadzi Zespół eCommerce
22 567 90 90, [email protected]
pn. - pt. 8:00 - 16:00