Nowe funkcje w aktualizacjach systemu onninen.pl pomogą Ci robić wygodniej zakupy online i ułatwią pracę w systemie. Bądź na bieżąco z najnowszymi funkcjami.

Najnowsze udoskonalenia:

Wdrożono: 07.03.2023:

  • Dodanie w nagłówku strony szybkiego menu do przełączania typu ceny, waluty oraz języka i kraju dostawy***.
  • Dodanie możliwości wybrania kraju w adresach dostaw***.
  • Zbiorcze wyświetlanie wszystkich certyfikatów i atestów na stronach zamówień i faktur, dotyczących wszystkich produktów znajdujących się w zamówieniu lub na fakturze***.
  • Poprawki ułatwiające znajdowanie informacji odnośnie dostępności produktów w oddziałach.
  • Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.

Wdrożono: 09.02.2023:

  • Masterkonto - zarządzanie kodami PIN w adresach dostaw***.
  • Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.

Wdrożono: 01.02.2023:

  • Zmiany w formularzu rejestracyjnym - umożliwienie automatycznej rejestracji firm zagranicznych***.
  • Przekierowanie przed zalogowaniem - użytkownik niezalogowany otwierając link dostępny po zalogowaniu dostaje najpierw stronę logowania, a następnie przekierowujemy go do zawartości linku***.
  • Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.

Wdrożono: 6.12.2022:

Wdrożono: 1.12.2022:

  • Wdrożenie wielojęzyczności, stronę można przeglądać teraz w językach: polskim, angielskim, ukraińskim***.
  • Poprawki ułatwiające prace (UX), poprawki błędów.

*** - nowość w stosunku do poprzedniej platformy.

Poprzednie udoskonalenia:

  • Wdrożenie powiadomień o dostępności produktów*** - więcej.
  • Wprowadzenie usprawnień w schowkach umożliwiających łatwiejsze przeglądanie i zapisywanie większej ich ilości***.
  • Przeniesienie przycisku sprawdzania dostępności produktów w oddziałach do menu na karcie produktu. 
  • Usprawnienie wyszukiwania - wygodne kasowanie filtrów w polu wyszukiwania - więcej.
  • Łatwe powtarzanie zakupów - nowa ikona dodawania do koszyka*** - więcej.
  • Numer klienta w szybkim menu po zalogowaniu - więcej.
  • Możliwość podglądu wpisanego hasła przy logowaniu***.
  • Wyświetlanie przekreślonych cen pokazujących starą cenę przy wyprzedażach i promocjach***.
  • Usprawnienia poprawiające szybkość działania serwisu.
  • Szybkie wnioskowanie o limit kredytowy - nowa podstrona w narzędziach pozwalająca wysłać do opiekuna handlowego wniosek o przyznanie kredytu kupieckiego***.
  • Struktura klienta - nowa podstrona w narzędziach pokazująca strukturę Twojej firmy i listę użytkowników do niej przypisanych***.
  • Pokazywanie nr dowodów dostaw w szczegółach zamówienia przy każdej linii zamówienia.
  • Wyświetlanie wszystkich faktur w szczegółach zamówienia przy każdej linii zamówienia.
  • Skanowanie kodów kresowych oraz QR produktów w Expresach przez aplikację mobilną onninen.pl.
  • Rozszerzenie opisów produktów o informacje handlowe.
  • Rozszerzenie opisów produktów o informacje producenta***.
  • Wdrożono podpowiadanie pól opisowych w drugim kroku koszyka***.
  • Produkty ostatnio kupowane – w postaci strony oraz filtrów*** na każdej liście produktów.
  • Faktury do opłacenia w należnościach - rozbicie kwoty do zapłaty na netto, vat oraz brutto***.
  • Zbiorcze wyświetlanie partii/odcinków kablowych w koszyku.
  • Dodanie pobierania faktur bezpośrednio ze strony zamówienia.
  • Kopiowanie wszystkich produktów z koszyka do schowka***.
  • Sumowanie okresowe zamówień poprzez nowy panel wyboru okresów***.
  • Typy linii w szczegółach zamówień - oznaczenie skąd dostarczany jest towar (np. z magazynu, od dostawcy).
  • Statusy salda w nagłówku - już nigdy nie zapomniesz uregulować płatności.
  • Artykuły opisowe dotyczące produktów na listach wyszukiwania -  ułatwienie dotarcia do wartościowych treści dotyczących przeglądanego asortymentu***.
  • Saldo OnnTop i Portfela na stronie sald***.
  • Informacja w koszyku ile pieniędzy zyskasz w OnnTop realizując koszyk***.
  • Wysyłanie zapytań ofertowych - adres inwestycji wybierany z adresów dostaw***.
  • Uprawnienia do limitu kredytowego/faktur/należności itp. - skontaktuj się z handlowcem aby ograniczyć dostęp do funkcji platformy swoim pracownikom. 
  • "Stary indeks" na karcie produktu (wdrożono również wyszukiwanie po starym indeksie).
  • Ceny katalogowe na listach produktów - wyświetlanie w belce rozwijania rabatów.
  • Podgląd zdjęcia produktu w koszyku, schowku, ofertach, tabelach***.
  • Obsługa schowków - rozbudowa i funkcje masowe ułatwiające wysyłanie zapytań ofertowych***.
  • Pobieranie pojedynczej faktury do EPP – Subject.
  • Eksport listy produktów z koszyka do XLS.
  • Szukaj wiele - prosta funkcja "Wklej".
  • Umowy bonusowe.
  • Eksport zamówienia do XLS.
  • Dodanie ofert i zapytań ofertowych.
  • Dodanie schowka, obsługa wielu schowków***. [Sprawdź jak to działa]
  • Wysyłka schowka jako zapytanie ofertowe.
  • Możliwość wyboru magazynu lokalnego do zamawiania (w menu klienta).
  • Portfel - płatność należności portfelem.
  • Formularz rejestracji montażu kotłów do wypłaty prowizji.
  • Pokazywanie kosztów dostawy na karcie produktu (dla 1 jm)***.
  • Dodanie możliwości anulowania niezapłaconego zamówienia***.
  • Wyświetlanie w koszyku osób upoważnionych do odbioru.
  • Lifting widoku filtrów na listach produktowych.
  • Poprawa przejrzystości list produktowych, kart produktu i koszyka.
  • Dodanie modułu zgód marketingowych w zakładce "Moje konto"
  • Oznaczenia przy produktach wyprzedażowych***.
  • Przyspieszenie nawigacji po stronie.
  • Łatwiejszy dostęp do kategorii produktów***.
  • Lifting widoku listy produktów.
  • Umożliwienie pobierania faktur w formatach: PDF, XLSX, XML***.
  • Umożliwienie pobierania kart produktów do PDF.
  • Możliwość ustawiania e-faktury w zakładce MOJE KONTO.
  • Umożliwienie zarządzania danymi zamawiającego i adresami dostaw.
  • Dodanie sugestii wyszukiwania oraz historii wyszukiwania.
  • Wyświetlanie dostępnego salda zakupów oraz sposobu zapłaty w headerze strony***.
  • Dodanie informacji w wyszukiwarce o ostatnio otwieranych produktach, odwiedzanych kategoriach, markach.
  • Dodanie widoku produktów - lista kafelkowa***.
  • Dodanie filtrów do list produktowych: wg dostępności, marki, serii, typu produktu, atrybutów*** oraz typu promocji. 
  • Umożliwienie sortowania produktów po nazwie, cenie lub popularności.
  • Dodanie ikony na produkcie wskazującej, że produkt był już kupowany (informacja wyświetli się tylko jeżeli produkt był kupowany nie wcześniej niż w lipcu 2021).
  • Dodanie informacji na karcie produktu oraz na liście wyszukiwania o dostępności w innych oddziałach.
  • Dodanie linków do atestów i certyfikatów na kartach produktów.
  • Informacja o chwilowym braku dostępności na liście wyszukiwania.
  • Umożliwienie wybierania partii/odcinków kablowych.
  • Grupowanie produktów w koszyku wg indeksu np. gdy produkt kupowany z różnych magazynów, lub w partiach - subkoszyki***.
  • Pokazywanie w koszyku przy każdym produkcie produktów powiązanych, alternatywnych i serii***.
  • Dodanie możliwości przełączania użytkownika na innych klientów (jeżeli użytkownik do takich jest przypisany)***.
  • Umożliwienie wyboru typu dostawy zależnie od zawartości koszyka/subkoszyka***.
  • Obliczanie kosztów dostawy wg danych i limitów.
  • Umożliwienie zamówienia drugiej dostawy transportem Onninen tego samego dnia pod ten sam adres bezpłatnie.
  • Sprawdzanie przez system możliwości dostawy transportem Onninen na podstawie kodu pocztowego.
  • Dodanie możliwości wyszukiwania produktów po przejściu do koszyka (ze strony koszyka).
  • Umożliwienie wyboru w koszyku oczekiwanej daty dostawy.
  • Umożliwienie dodania w koszyku własnego numeru zamówienia.
  • Umożliwienie wpisania w koszyku danych osoby upoważnionej do odbioru towaru.
  • Umożliwienie wpisania w koszyku uwag do zamówienia.
  • Dodanie w koszyku opcji oświadczenia zakupu jako konsument lub firma.
  • Umożliwienie zamawiania produktów na zamówienie i niedostępnych po spełnieniu wymaganego minimum logistycznego u dostawcy.
  • Dodanie rekomendacji produktów powiązanych i alternatywnych.
  • Umożliwienie sortowania listy zamówień wg numerów, linii, daty, wartości, realizacji, statusu.
  • Uruchomienie sprzedaży terminowej.
  • Dodanie biblioteki dokumentów***.
  • Umożliwienie płatności za pomocą PayU po przejściu do szczegółów zamówienia***.
  • Wyświetlanie statusu zamówienia w szczegółach zamówienia i na liście zamówień.
  • Umożliwienie wydruku potwierdzenia zamówienia do PDF.
  • Wyświetlanie listy faktur wg kolumn z dotychczasowej platformy.
  • Dodanie kolorowania w zakładce FAKTURY wg przeterminowanych, do zapłaty na dziś, w terminie.
  • Dodanie kontaktu do opiekuna w stopce strony.
  • Dodanie przełącznika cen brutto/netto w pokazywanych produktach***.
  • Dodanie przełącznika waluty PLN/EUR w pokazywanych produktach***.
  • Dynamiczna kontrola stanu w momencie dodawania do koszyka.
  • Weryfikacja dostępu podczas logowania.
  • Dodanie oznaczeń OnnTop na produktach oraz obsługa platformy***.

Projekt prowadzi Zespół eCommerce
22 567 90 90, [email protected]
pn. - pt. 8:00 - 16:00