Akademia Sprzedaży OnnShop - wywiad z Mieczysławem Pawłowskim

dodano: 5 czerwca 2019

Akademia Sprzedaży OnnShop - logoJuż jutro, tj. 6 czerwca startuje nowa edycja Akademii Sprzedaży OnnShop! Poprzednia edycja cieszyła się dużym uznaniem, dlatego także w tym roku opracowaliśmy nowy zestaw interesujących artykułów z zakresu e-biznesu. Co dwa tygodnie pojawi się jeden wartościowy artykuł, napisany przez naszych specjalistów, z którego dowiesz się jak rozwinąć swoją firmę w internecie i osiągnąć silną pozycję na rynku.

Poprzednia edycja Akademii Sprzedaży OnnShop (wymagane logowanie)

Przeczytaj wywiad z Mieczysławem Pawłowskim - dyrektorem e-Commerce w Onninen - pomysłodawcą Akademii Sprzedaży i zapoznaj się z nowym zestawem tematów tegorocznej edycji.

Skąd wziął się pomysł na Akademię Sprzedaży na platformie OnnShop dla Państwa Klientów?

Akademia Sprzedaży OnnShop - Mieczysław PawłowskiTo już druga edycja Akademii Sprzedaży na platformie OnnShop. Zdecydowaliśmy się po raz kolejny na przygotowanie takiej szkoły, ponieważ wierzymy w to, że nasi klienci chcą czegoś więcej niż tylko zakupów. Uważamy, że są kreatywni i otwarci na różne inicjatywy. Czasy kiedy liczyła się tylko sprzedaż już dawno minęły, pokolenie się zmienia. Teraz klienci oczekują zainteresowania, wartości dodanej, czegoś więcej niż tylko dobrej ceny. Poszukują sposobów na wyróżnienie się spośród konkurencji.

Jaki był odbiór poprzedniej Akademii Sprzedaży?

Odbiór poprzedniej edycji był bardzo pozytywny, otrzymaliśmy wiele dobrych opinii. Klienci wyraźnie dali nam do zrozumienia, że chcieliby kolejną edycję w przyszłości. Proszę spojrzeć na niektóre opinie:

„Bardzo ciekawy artykuł do porannej kawy w biurze. Zmusza komórki do myślenia i zastanowienia  czego tak naprawdę oczekujemy od sprzedającego i  zaspokoić potrzeby klienta. Brawo i dziękuję za możliwość wzięcia udziału. Chętnie wezmę udział w następnej akademii sprzedaży.”

„Bardzo fajny pomysł, artykuły rzeczowe poruszające obszernie kwestie handlowe. Uważam, że  najbardziej projekt powinien być kontynuowany. Może warto rozważyć opcję szkoleń sprzedażowych.”

„Akcja  najbardziej trafiona i wiele spraw zostało dobrze wyjaśnione i na pewno znajdą zastosowanie w mojej firmie.”

„Artykuł bardzo ciekawy, czekam z  niecierpliwością na kolejne artykuły”.

Jakie cele stawiają Państwo przed nową edycją Akademii?

Chcemy klientów oderwać od szarej rzeczywistości i dać im odrobinę specjalistycznej wiedzy dotyczącej e-biznesu i sprzedaży. W tej edycji przygotowaliśmy 6 kluczowych tematów:

  1. Oczarować klienta – gra w podchody czy partnerska współpraca?
  2. Marka osobista – czy poczucie własnej wartości ma znaczenie?
  3. Handel internetowy, czyli jak konkurować z chińczykami?
  4. Digital marketing – czy światem już rządzą roboty?
  5. Wszystko za darmo – model biznesu czy szaleństwo?
  6. Digitalizacja, czyli raport o stanie państwa – czy gospodarka cyfrowa nas uratuje?

Czy prowadzą Państwo inne akcje dla klientów?

Tak, prowadzimy wiele innych akcji. Jedną z nich jest coroczna akcja z kalendarzykami, które tworzymy razem z klientami. W zeszłym roku poprosiliśmy o motta życiowe, którymi kierują się w życiu i najlepsze wydrukowaliśmy w kalendarzyku. Oczywiście wszystkie kalendarzyki trafiły do naszych kontrahentów.

W tym roku planujemy przygotować kalendarzyk ze zdjęciami naszych klientów i poprosić ich o zdjęcia z wakacji, dlatego też informujemy ich o tym dużo wcześniej i zachęcamy do robienia zdjęć z wakacji. 

Inną akcją są sezonowe koszulki, które staramy się przygotować kilka razy w sezonie. Są to klubowe koszulki OnnShop. Wysyłamy je do nowych użytkowników systemu oraz tych najaktywniejszych na platformie OnnShop, dzięki temu tworzymy społeczność.

Jak Państwo rozumieją role klientów przy współtworzeniu e-biznesu?

E-biznes to biznes między ludźmi i tak staramy się do tego podchodzić. Dla nas to nie tylko internetowy kanał sprzedaży, chcemy tworzyć społeczność i angażować Klientów do tworzenia platformy i przede wszystkim do udziału w akcjach specjalnych. Lubimy kiedy się z nami kontaktują, bo bez klientów, ich komentarzy, uwag i oczekiwań nie moglibyśmy tworzyć tego miejsca.

Pozyskujemy ciągle nowych kontrahentów, jest to dla nas ważny proces. Chcemy od początku wdrażać ich jak najlepiej oraz się do nich dostosowywać, a także słuchać co mają nam do powiedzenia i czego potrzebują. Duża ilość nowych klientów powoduje to, że ciągle mamy do czynienia z tymi, którzy testują naszą platformę, a to daje nam możliwość doskonalenia się i odpowiadania na potrzeby kolejnych pokoleń.

Widzimy jak na przestrzeni lat nasi klienci się zmieniają, że są w różnym wieku i mają różne potrzeby. Na szczęście nasz Zespół również składa się z ludzi w różnym wieku o wysokich kwalifikacjach, dzięki temu możemy odpowiadać na potrzeby zróżnicowanej pokoleniowo społeczności klientów.

Już jutro zapraszamy do przeczytania pierwszego artykułu!

Przejdź do poprzedniej edycji Akademii Sprzedaży OnnShop

Wymagane logowanie
Nie masz konta w OnnShop? Kliknij, aby się zarejestrować

Udostępnij:

Jesteś klientem profesjonalnym?

Uzyskaj niższe ceny z rabatem indywidualnym, dogodne
warunki płatności oraz stałą opiekę handlowca.

Ta witryna korzysta z plików cookies. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookies