Akademia Sprzedaży OnnShop - logo

Akademia Sprzedaży OnnShop

"e-biznes to ciągle biznes między ludźmi"


Akademia Sprzedaży OnnShop - opinie klientówPoprzednia edycja Akademi Sprzedaży OnnShop cieszyła się dużym uznaniem z Państwa strony o czym świadczy prezentowany rysunek zawierający statystykę opinii klientów. Z radością przytaczamy kilka najczęściej pojawiających się stwierdzeń:

  • „Akademia najbardziej potrzebna i edukacyjna. Prosimy o więcej tego typu akcji”,
  • „Artykuły były bardzo interesujące i przedstawiały dużo tematów z którymi borykamy  na co dzień”,
  • „Bardzo przydatne i w jednym miejscu. Chętnie skorzystam w przyszłości”,
  • „Zrozumiale i na temat. Świetna lektura przy kawie. Czekam na więcej”.

Idąc za Państwa zachętą opracowaliśmy nowy zestaw tematów na Akademię Sprzedaży OnnShop 2019, które przedstawiamy poniżej:

  1. Oczarować klienta – gra w podchody czy partnerska współpraca?
  2. Marka osobista – czy poczucie własnej wartości ma znaczenie?
  3. Handel internetowy, czyli jak konkurować z chińczykami?
  4. Digital marketing – czy światem już rządzą roboty?
  5. Wszystko za darmo – model biznesu czy szaleństwo?
  6. Digitalizacja, czyli raport o stanie państwa – czy gospodarka cyfrowa nas uratuje? 

Prosimy o komentarze w OnnShop, lub też o tematy od Państwa, które moglibyśmy poddać powszechnej dyskusji lub opisać. Jesteśmy także gotowi opublikować Państwa artykuły i przemyślenia z zakresu handlu i zarządzania o ile byłyby przydatne dla wszystkich użytkowników portalu OnnShop. Państwa kreatywność jest niesamowita co można zobaczyć na przykładzie przysyłanych nam mott życiowych. W ten sposób nasz e-biznes pozostaje ciągle biznesem między ludźmi.


ARTYKUŁ 1.

Oczarować klienta - gra w podchody czy partnerska współpraca?

dodano: 6 czerwca 2019

Każda branża ma swoją specyfikę.

Branża produkcyjna powinna dostarczyć produkty, branża usług profesjonalnych - kształcić profesjonalistów-wykonawców, a branża handlowa - wzbudzać emocje. Tak, wzbudzać emocje, ponieważ to ona właśnie pozwala klientom otrzymać ostatecznie piękny dom i ogród, oszczędne ogrzewanie, czy też po prostu produkty, które rozwiązują te czy inne problemy. Te trzy główne branże splatają się w biznesie naszych klientów, firm handlowych i wykonawczych: produkcja, usługi i handel.

Akademia Sprzedaży OnnShop - Aktykuł 1 - Oczarować klienta 1Aktualnie już nie istnieje pojęcie „zaspokajania potrzeb klienta”. Dlaczego? Ponieważ jest za mało atrakcyjne i nie jest modne. Klienci nie chcą się obnosić ze swoimi potrzebami. Nie chcą o tym mówić, nie chcą tego zdradzać. Klienci chcą być porywani i zadziwiani. Tak więc, dobrym sprzedawcą jest ten, kto otworzy im oczy, kto im powie coś takiego, czego sami z siebie nie wymyślą. Klienci szukają sprzedawców aktywnych, którzy pokażą im nowy wymiar produktów, którzy podadzą im odmienne podejście do produktu czy problemu.

Czy dotyczy to naszej branży? Oczywiście. Skąd to się bierze? Z telewizji. Można łatwo spostrzec jak wzrasta zapotrzebowanie na usługi projektantów. Klienci widzą piękne wnętrza, metamorfozy i pracę tych, którzy robią to od A do Z. Klienci chcą to mieć. Chcą mieć widok całości, koncepcję wystroju, aranżację, projekt instalacji czy wykończenia. Daje im to poczucie bezpieczeństwa. Wiedzą, że wydadzą pieniądze na efekt końcowy. Na to, co chcą mieć. Chcą ocenić to przed decyzją. Daje im to też poczucie dobrze wydanych pieniędzy oraz ograniczenia do niezbędnych i wartościowych elementów...

Ciąg dalszy artykułu w tylko w systemie OnnShop

Przeczytaj cały artykuł w OnnShop

Wymagane logowanie
Nie masz konta w OnnShop? Kliknij, aby się zarejestrować

Następny artykuł już 19 czerwca 2019r. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Udostępnij:

Jesteś klientem profesjonalnym?

Uzyskaj niższe ceny z rabatem indywidualnym, dogodne
warunki płatności oraz stałą opiekę handlowca.

Ta witryna korzysta z plików cookies. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookies