Zasady zwrotu towarów

Szanowni Państwo,
z powodu dużej liczby nieuzasadnionych zwrotów towarów na magazyn centralny zdecydowaliśmy, że od 01.10.2018 zwroty będą obsługiwane wyłącznie przez oddziały lokalne Onninen. W każdym oddziale zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna za weryfikację i przyjmowanie zwrotów od klientów. Takie rozwiązanie wpłynie pozytywnie na efektywność magazynu centralnego, a co za tym idzie na szybkość realizacji bieżących zamówień.

INFORMACJA DLA KLIENTÓW I HANDLOWCÓW ODDZIAŁÓW:

ZASADY ZWROTÓW:

Do każdego zwrotu w okresie od 1 do 30 dni od daty odbioru, doliczana jest opłata za zwrot towaru w wysokości 10% wartości zlecenia (min. 10 zł). W uzasadnionych przypadkach, jeśli zwrot towaru nastąpił do 14 dnia od daty odbioru, kierownik oddziału może podjąć decyzję o odstąpieniu od płatności.

Zwrot towarów w okresie powyżej 30 dni od daty ich odebrania może nastąpić wyłącznie w punkcie sprzedaży ONNINEN za zgodą osoby upoważnionej, przy jednoczesnym uregulowaniu przez klienta związanej ze zwrotem opłaty dystrybucyjnej w wysokości 25% wartości zwracanych towarów (ceny brutto).

W takim wypadku klient otrzyma osobne zlecenie sprzedaży zawierające linię serwisową SER001 – OPŁATA Z TYTUŁU ZWROTU TOWARU wraz z odpowiednią wysokością opłaty.

Towar może zostać odebrany przez kierowcę po wypełnieniu formularza zwrotu przez klienta i przesłaniu go do handlowca. Handlowiec zgodnie z polityką zwrotów podejmuje decyzje i przekazuje podpisany dokument kierowcy, na podstawie którego nastąpi odebranie towaru.

NIE PRZYJMUJEMY TOWARÓW:

  • zakupionych w innych sklepach,
  • zniszczonych,
  • noszących ślady montażu,
  • bez oryginalnych opakowań,
  • w uszkodzonych opakowaniach,
  • towarów przeterminowanych, po upływie daty ważności,
  • niepełnych opakowań (w przypadku zakupu pełnego opakowania),
  • towarów zamawianych od dostawcy (crossdock i direct) na indywidulane zamówienie klienta,
  • towarów przygotowywanych (ciętych) pod indywidulane zamówienie klienta np. odcinki kablowe.

 Zobacz więcej informacji o reklamacjach i zwrotach

Udostępnij:

Jesteś klientem profesjonalnym?

Uzyskaj niższe ceny z rabatem indywidualnym, dogodne
warunki płatności oraz stałą opiekę handlowca.

Ta witryna korzysta z plików cookies. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookies