Funkcje i zastosowanie Schowka

Dodano: czwartek, 10.02.2022


Zarządzanie Schowkiem:

  • Dodawanie produktów do aktywnego Schowka:
    • Na liście produktów.
    • Na karcie produktu.
    • Na linii produktu w koszyku.
  • Lista Schowków oraz ich zawartość jest dostępna dla wszystkich użytkowników.
  • Możliwość tworzenia dowolnej liczby Schowków, odpowiednio nazwanych.
  • Funkcje w Schowku:
  • Zaznaczone/wybrane produkty w Schowku można:
    • Skasować.
    • Wysłać jako zapytanie ofertowe.
    • Skopiować do nowego lub istniejącego Schowka.
    • Dodać do koszyka.

Główne zastosowania schowka:

  1. Wysyłka zapytań ofertowych:
    • Po dodaniu wszystkich produktów do Schowka, należy kliknąć „Wyślij zapytanie ofertowe”, uzupełnić Oznaczenie własne, Adres inwestycji, Komentarz oraz wybrać preferowany typ dostawy.
    • Zapytanie ofertowe zostanie wysłane do opiekuna handlowego.
    • Lista wszystkich wysłanych zapytań ofertowych oraz ofert jest widoczna po wejściu w Zakupy -> Zapytania/Oferty wraz ze statusami.
    • Każdą ofertę można zaakceptować i przenieść produkty do koszyka lub odrzucić. Po przeniesieniu produktów do koszyka należy wybrać rodzaj dostawy i typ płatności i wysłać koszyk do realizacji.
  2. Praca zbiorcza wszystkich użytkowników na jednym schowku:
    • Llista Schowków oraz ich zawartość jest dostępna dla wszystkich użytkowników.
    • W przypadku jednoczesnej pracy kilku użytkowników, którzy chcą wysłać pod koniec dnia pracy, jedno/zbiorcze zamówienie – rozwiązaniem jest stworzenie Schowka np. z datą i dodawanie produktów do tego konkretnego Schowka. Następnie jeden z użytkowników przenosi produkty do koszyka i realizuje zamówienie.
  3. Przygotuj ofertę dla swojego klienta:
    • Produkty, które znajdują się w Schowku można wyeksportować do formatu xls, który zawiera informacje o produkcie i warunkach cenowych.
    • Następnie w pliku excel przygotować ofertę dla swojego klienta.
    • Ta funkcja w przyszłości będzie rozszerzana, aby móc już w systemie OnnShop przygotować kompletną ofertę dla klienta.
  4. Praca na kilku inwestycjach – Tworzenie kilku Schowków:
    • Możliwość tworzenia dowolnej liczby Schowków, odpowiednio nazwanych.
    • Ważne! Produkty dodawane są automatycznie do obecnie aktywnego Schowka.
  5. Ulubione:
    • Zbiór produktów „Ulubionych” można stworzyć w Schowku o takiej nazwie. Przełączyć Schowek na aktywny i dodać do niego produkty.