Użytkownicy posiadający uprawnienie Masterkonta mogą już samodzielnie zarządzać funkcją wysyłania kodów PIN wymaganych przy odbiorze towaru. Możliwe jest już przekazywanie kodów osobom upoważnionym - na konkretny adres e-mail lub SMS-em na podany numer telefonu.
Dowiedz się więcej o kodach PIN
W jaki sposób zarządzać kodami PIN?
- Wchodzimy w menu "NARZĘDZIA" ➜ "Adresy dostaw".
- W sekcji "Dostępne adresy stałe" wyświetlane są kontakty, w których można zarządzać wysyłką kodów PIN i innych powidomienień dotyczących transportu. Użytkownicy z uprawnieniami masterkonta przy każdym adresie stałym zobaczą przycisk "zarządzaj", po kliknięciu na który zostaną poproszeni o standardową autoryzację kodem SMS.
- Po poprawnej autoryzacji kolejne kliknięcie na "zarządzaj" pozwoli rozwinąć panel do zarządzania:
- W polu "Adres e-mail do powiadomień o dostawie Transportem Onninen" wpisujemy ogólny adres do wysyłek powiadomień o dostawie.
- Gdy chcemy uruchomić usługę kodów PIN w polu "Zgoda na odbiory dostaw przy użyciu jednorazowych kodów PIN" zaznaczamy "TAK".
- W polu "Wybrany kanał do wysyłki kodów PIN" wybieramy w jaki sposób chcemy dostawać powiadomienia z kodami PIN.
- Gdy wybierzemy "Email (zdefiniowany wyżej)" - kody PIN będą wysłane na wpisany wcześniej adres e-mail.
- Gdy wybierzemy "SMS" - kody PIN będą wysłane na numer telefonu, który wpiszemy poniżej.
- Następnie po zapoznaniu się z treścią procedury odbioru towaru zaznaczamy oświadczenie i klikamy na "Zapisz ustawiania".
- Od tej pory dla nowo utworzonych zamówień kody PIN będą wysyłane zgodnie z powyższymi ustawieniami.
- W polu "Wybrany kanał do wysyłki kodów PIN" wybieramy w jaki sposób chcemy dostawać powiadomienia z kodami PIN.
- Gdy chcemy wyłączyć usługę kodów PIN w polu "Zgoda na odbiory dostaw przy użyciu jednorazowych kodów PIN" wybieramy "NIE", zaznaczmy oświadczenie oraz zapisujemy ustawiania.