Szanowni Państwo, w celu usprawnienia procesu reklamacji udostępniamy formularz reklamacyjny online, dzięki któremu w szybki i prosty sposób zgłoszą Państwo reklamację.
Prosimy o dokładne wypełnienie wszystkich pól oraz dołączenie wymaganych dokumentów/zdjęć.
1. Jak złożyć reklamację online?
Aby złożyć reklamację przejdź do działu "Reklamacje i zwroty", który znajdziesz w stopce strony.
Następnie kliknij na przycisk "Zgłoś reklamację online".
Po zapoznaniu się z zasadami i formalnymi kryteriami reklamacji wypełnij formularz.
2. Co powinna zawierać reklamacja?
Aby zgłosić reklamację musisz podać:
- Numer faktury, paragonu lub dowodu dostawy.
- Numer klienta – jeżeli jesteś zalogowany, numer podstawia się automatycznie. Jeżeli nie masz konta na Onninen.pl numer klienta znajdziesz na fakturze lub dowodzie dostawy.
- Pamiętaj o wpisaniu imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych abyśmy mogli się z Tobą skontaktować (w przypadku zalogowanego użytkownika podstawią się automatycznie).
Zgłoś swoje zastrzeżenie dotyczące naszych produktów tak szybko, jak to możliwe.
- Wskaż produkty, które są reklamowane oraz ich ilość.
- Wybierz powód reklamacji.
- Opisz szczegółowo czego dotyczy zgłoszenie.
- Wskaż Twoje oczekiwania wobec nas.
- W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje lub dokumenty/zdjęcia.
3. Kiedy otrzymasz odpowiedź?
Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie. W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzeń gwarancyjnych czas rozpatrzenia zgłoszenia jest uzależniony od producenta.