W dniach 6-9 lutego 2025 roku w Teolinie przeprowadzona zostanie inwentaryzacja urzędowa. W związku z tym Centralny Magazyn zostanie czasowo wyłączony z obsługi procesów logistycznych. Pragniemy poinformować również, że w związku z powyższym dostawy porudktów zamówionych od 6 do 10 lutego zostaną wznowione we wtorek 11 lutego. Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram działań oraz obsługi zamówień w tym okresie.
Harmonogram dostaw i realizacji zamówień
- Ostatnie dostawy zewnętrzne od dostawców – wtorek, 4 lutego 2025 roku do godziny 22:00.
- Ostatnie dostawy wewnętrzne z oddziałów – poniedziałek, 3 lutego 2025 roku.
- Ostatnie zwroty opakowań z oddziałów – środa, 5 lutego 2025 roku.
- Ostatnie wydruki zamówień klientów – środa, 5 lutego 2025 roku zgodnie z harmonogramem wydruków; dostawa do klientów w czwartek, 6 lutego 2025 roku.
- Ostatnie wydruki uzupełniania zapasów – wtorek, 4 lutego 2025 roku do godziny 23:00; dostawa do oddziałów w czwartek, 6 lutego 2025 roku.
- Ostatnia dostawa do oddziałów – czwartek, 6 lutego 2025 roku.
Wznowienie działalności logistycznej
- Wznowienie dostaw do Centralnego Magazynu – poniedziałek, 10 lutego 2025 roku.
- Wznowienie wydruków zamówień klientów i uzupełniania zapasów – poniedziałek, 10 lutego 2025 roku.
- Wznowienie dostaw do oddziałów – wtorek, 11 lutego 2025 roku.
Ważne informacje
Podczas trwania inwentaryzacji pracownicy Centralnego Magazynu nie będą odpowiadać na wiadomości e-mail. W tym czasie poniższe adresy będą nieaktywne:
📩 Adresy e-mail:
- wydania500@onninen.com
- przyjecia500@onninen.com
- zaladunki500@onninen.com
- zwroty500@onninen.com
- transport500@onninen.com
Dziękujemy za współpracę i dostosowanie się do zaplanowanego harmonogramu. W razie pytań przed rozpoczęciem inwentaryzacji prosimy o kontakt z odpowiednimi działami logistycznymi.