Drodzy Państwo,
dbamy o Wasz biznes w czasie pandemii! Pomimo napięcia związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, hurtownia Onninen działa normalnie, ograniczając do minimum jedynie bezpośrednie kontakty personalne i wprowadzając zalecenia prewencyjne.
Zachęcamy do korzystania z platformy B2B, gdzie w dowolnym momencie mogą Państwo bezpiecznie i w trybie 24/7 składać zamówienia i śledzić informacje handlowe.
Nasze oddziały nadal obsługują klientów, choć - podobnie jak w całej branży handlowej - wprowadziliśmy wiele dodatkowych środków ostrożności. Dlatego zachęcamy Państwa do składania zamówień drogą e-mailową lub telefoniczną. Nasi handlowcy skompletują zamówienie i przygotują dla Państwa gotową paczkę do odbioru.
Magazyn centralny w Teolinie wprowadził procedury dezynfekcji sprzętu w celu ochrony pracowników, co powinno pozwolić na utrzymanie ciągłości dostaw towarów. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby minimalizować negatywne skutki tego kryzysu i zapewnić dalsze funkcjonowanie firmy.
Trzymamy również kciuki za Państwa, aby mimo zaistniałej sytuacji zachowali Państwo zdrowie, wysoką odporność na wirusy oraz ciągłość działalności.
W tym szczególnym okresie przypominamy, że firma Onninen obsługuje jedynie klientów profesjonalnych, nie obsługujemy konsumentów.
W punkcie sprzedaży express może przebywać ograniczona liczba klientów – możecie być Państwo poproszeni o poczekanie przed wejściem na obsługę.
Klientów czekających przed kasą prosi się o zachowanie odległości 2 m pomiędzy sobą oraz pracownikiem Onninen.
W celu maksymalnego ograniczenia kontaktów prosimy o składanie zamówień przez onninen.pl, e-mailem lub telefonicznie.
Proszę ograniczyć płatności gotówką, zaleca się płatności kartą.
Do odwołania wprowadzamy zakaz używania kolektora do samodzielnej obsługi klientów.
W trosce o Państwa i naszych pracowników zdrowie w przypadku stwierdzenia niepokojących objawów (kaszel, katar) jesteśmy zmuszeni odmówić obsługi w naszych sklepach.
Witamy się na odległość bez kontaktu fizycznego.