Onninen oferuje również produkty dedykowane klientom z sektora przemysłowego. Nieustannie poszerzamy asortyment równolegle z rozwojem technologii i współpracujemy z renomowanymi w tej branży markami i producentami. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania dla działów produkcji, utrzymania ruchu i obiektów przemysłowych. O partnerskich relacjach sprzedaży w sektorze przemysłowym rozmawiamy z Remigiuszem Skopinskim – Kierownikiem sprzedaży segmentu przemysłowego w Onninen.
Czy wydzielenie segmentu przemysłowego w Onninenie pomaga nam lepiej sprostać potrzebom klientów?
Przy dużej i stale rosnącej organizacji, jaką jest Onninen, najlepszą ścieżką rozwoju jest specjalizacja. Wyodrębnienie działu przemysłowego obsługującego klienta z jednego segmentu w naturalny sposób umożliwia nam lepsze zrozumienie jego potrzeb. Przekłada się to na korzystniejsze dopasowanie oferty produktowej.
Czym różni się oferta dla klientów przemysłowych od standardowego koszyka Onninen?
Klient przemysłowy potrzebuje produktu dedykowanego, a jego oczekiwania są znacznie bardziej rygorystyczne. Warto podkreślić, że mówimy tu przede wszystkim o przedstawicielach produkcji, którym często dostarczamy komponenty wytwarzane specjalnie na potrzeby pojedynczego projektu, które w innym miejscu nie znajdują uzasadnionego zastosowania.
Czym wyróżniamy się na tle konkurencji i co jest naszą przewagą?
Główne atuty Onninen to szerokość oferty oraz liczba dostawców. Klienci z segmentu przemysłowego doceniają nasze możliwości wynikające z różnorodności oferty produktowej. Na rynku wyróżnia nas również model logistyczny, który jest znany i ceniony przez naszych klientów.
W jaki sposób wspieramy naszych klientów z segmentu przemysłowego?
Staramy się być partnerem rozwiązującym problemy, a nie jedynie dostawcą asortymentu. Dopasowujemy się do aktualnych potrzeb klientów. Rynek przemysłowy w Polsce skoncentrowany jest w ramach określonych technologii używanych w danym momencie przez wielu klientów jednocześnie. Dlatego specjalizujemy się w dostarczaniu najbardziej potrzebnego asortymentu. W przemyśle trzeba być elastycznym – to branża, która bardzo lubi nowinki technologiczne. Producenci i produkty popularne dziś, za dwa, trzy lata zostają wyparte przez nowsze technologie innego producenta z zupełnie innego obszaru.
Nie jest tajemnicą, że w przypadku sektora przemysłowego liczy się czas reakcji i specyficzny know-how technologiczny. Czy mamy na koncie jakieś udane transakcje, które potwierdzają nasze kompetencje?
Oczywiście, mając przyjemność funkcjonowania w tak ciekawym segmencie, zdarzają nam się ciekawe realizacje, które wręcz napawają nas dumą. Ciężko tutaj skupić się na konkretnych przykładach, ponieważ każdy przypadek jest inny i wyjątkowy, można o nich długo opowiadać.