Czas trwania promocji:
01.10.2024 r. do 31.10.2024 r.
lub do wyczerpania puli nagród
Za zakupy:
wybranego asortymentu marki GEBERIT: ceramika, wanny, brodziki Geberit z cennika "Systemy łazienkowe Geberit" zgodnie z załącznikiem do promocji. Z wykluczeniem zakupów inwestycyjnych
Nagroda:
e-Voucher Open Sodexo o wartości 200 zł gratis!
Regulamin Promocji
Geberit
1. Organizator i czas trwania promocji
1.1. Organizatorem akcji promocyjnej, jest firma Onninen Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą przy Teolin 18b, 92-701 w Łodzi, Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000036846, zwana dalej "Organizatorem".
1.2. Promocja rozpoczyna się w dniu 1 października 2024 r. i trwać będzie do 31 października 2024 r.
1.3. Promocja organizowana jest w Punktach Sprzedaży Onninen oraz w sklepie internetowym Onninen.pl dla Odbiorców będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą lub osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, które w dniu przystąpienia do Promocji prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Warunki uczestnictwa w promocji
2.1. Uczestnikiem promocji może być wyłącznie przedsiębiorca, w rozumieniu art. 43¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) ("Uczestnik").
2.2. W promocji nie mogą uczestniczyć pracownicy i przedstawiciele Organizatora, Spółki Onninen z siedzibą w Warszawie, jak również pracownicy innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu promocji oraz członkowie ich rodzin.
2.3. Przez członków rodziny, o których mowa w pkt 2.2. rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
3. Zasady przeprowadzenia promocji
3.1. Aby wziąć udział w promocji, w Uczestnik: powinien w okresie od dnia 1 października 2024 r. do dnia 31 pażdziernika 2024 r.
3.1.1. dokonać zakupu z oferty Organizatora wybranego asortymentu marki GEBERIT dostępnego w sieci sprzedaży Onninen: produktów ceramika, wanny, brodziki Geberit z cennika „Systemy łazienkowe Geberit” zgodnie z załącznikiem do promocji. Z wykluczeniem zakupów inwestycyjnych,
z uwzględnieniem następujących zasad:
Za zakup o wartości min. 4.000 zł netto – nagroda
3.2. Nagrodą w promocji jest:
Open e-Voucher Sodexo o wartości 200 zł
(Pula nagród 50 szt.)
NAGRODZENI ZOSTANĄ KLIENCI Z NAJWYŻSZYMI ZAKUPAMI PO PRZEKROCZENIU PROKU ZAKUPOWEGO
3.3. Uczestnik może otrzymać 3 nagrody, o których mowa w punkcie 3.2 regulaminu, w trakcie trwania promocji. Po spełnieniu warunków z punktu 3.1 regulaminu.
4. Odbiór nagrody
4.1. Zwycięzcy promocji zostaną poinformowani o wygranej za pośrednictwem opiekuna z ramienia Organizatora w ciągu 21 dni od dnia zatwierdzenia raportu.
4.2. Uczestnikowi przysługuje prawo do odbioru nagrody pod warunkiem braku zaległości płatniczych w stosunku do Organizatora.
4.3. Za wygraną nie przysługuje ekwiwalent pieniężny. Uczestnik nie może żądać wymiany nagrody na inną nagrodę.
5. Postępowanie reklamacyjne
5.1. Każdemu Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji od dnia rozpoczęcia promocji do dnia 30 listopada 2024 r. Reklamacje wniesione po upływie powyższego terminu lub doręczone do Organizatora po 7 grudnia 2024 r. nie będą rozpatrywane pomimo ich prawidłowego wniesienia zgodnie z datą stempla pocztowego na przesyłce zawierającej reklamację. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę stempla pocztowego na przesyłce zawierającej reklamację. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie poczty lub zdarzenia losowe wskutek których reklamacja wniesiona do dnia 30 listopada 2024 r. nie zostanie doręczona do Organizatora do dnia 7 grudnia 2024 r.
5.2. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dokładne dane personalne zgłaszającego reklamację (nazwę lub firmę, siedzibę, dokładny adres wraz z kodem pocztowym reklamującego), datę i miejsce zdarzenia oraz przyczynę reklamacji, treść żądania reklamującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
5.3. Reklamacje należy kierować na piśmie drogą pocztową na adres Organizatora:
Onninen Sp. z o.o.
ul. Emaliowa 28
02-295 Warszawa
z dopiskiem reklamacja promocji – GEBERIT
5.4. Podmiot wnoszący reklamację zostanie powiadomiony o decyzji za pomocą listu poleconego najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora, jednak nie później niż do dnia 21 grudnia 2024 r.
5.5. Bieg przedawnienia roszczeń ulega zawieszeniu na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację.
5.6. Decyzja Komisji rozstrzygająca reklamację jest ostateczna i nie przysługuje od niej ponowne odwołanie do Komisji.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Regulamin niniejszej promocji dostępny jest do wglądu na stronie internetowej pod adresem: http://onninen.pl oraz w siedzibie Organizatora. Na pisemny wniosek Uczestnika Organizator zobowiązany jest wysłać do Uczestnika Regulamin Promocji drogą pocztową.
6.2. Biorąc udział w promocji Uczestnik potwierdza, że wyraża dobrowolna zgodę na zasady promocji zawarte w niniejszym Regulaminie.
6.3. Wszelkie spory wynikające z promocji będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
6.4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
6.5. Prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników promocji określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz we właściwych przepisach prawa. Wszelkie informacje o promocji dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń skierowanych do Organizatora.